Wednesday, January 26, 2011

bru hr nie dapat post tajuk baru kan...hahaa!so bz ngan keje...dgn klas mmndu lagi...OH MY GODNESS...mmg x dapat nk rehat..however..sabar jew..dugaan..dgn berkat kerja ku slma sebulan nie...akhirnya dapat gak gaji..walaupown x sehebat gaji kwn2 ku...aku bersyukur seadannya...huhu~!gaji yg pertama..apa lagi ,bg mak cikit,akk cikit...blnjew mkn...huhu~!lme2 tggl 10 jew..huahua!nama pown gaji prtama kan,..hehehe...sok aku n my friends,HANUM...mkn KFC!yummy3~

..............................................................................


adew laa sorg mamat nie...dye kalo sound aku maen direct jew..xpkr prasaan pompuan...aku phm lagi blerw dye ckp aku GEMOK or whatever..tp nie dah lbh blerw dye dah sentuh bab2 sensitive..he say like this...'ko adew kew org nk'...haish!tu oke lagi...lagi bnggang blerw dye ckp aku prasan cntik mke mcm angsa...adew gak x pnjg umor nie karang...hahaha...aku taw dye dah mnx maap tp aku still xleh tima sbb mcm x ikhlas...nama pown llki kan...xda laa smua k...hmmm...kalo ko bce,aku nk face 2 face ngan ko sbnrnya...bngang tahap gaban...ko ngat nie perkara remeh temeh mcm ko leh guraw ngan awek ko...excuse me...nie shireen laa...agak2 r..gurawan ko KASAR SNGAT2!!

No comments: